Yeni BMW M2 Coupe
Yeni BMW M2 Coupe, kompakt yüksek performanslı spor otomobil sınıfında dinamik kabiliyet ve çeviklik açısından yeni bir ölçüt oluşturuyor. BMW M2 Coupe, yeni altı silindirli sıralı motor, M TwinPower Turbo teknolojisi ve üç litrelik silindir hacmi, 272 kW/370 hp güç üretiyor. 0–100 km/s (62 mil/s) hızlanması 4.3 saniyede (altı vitesli manuel şanzımanla: 4.5 s), en yüksek hız: 250 km/s / 155 mil/s (yönetilen biçimde), M Sürücü Paketi ile 270 km/s / 168 mil/s (yönetilen biçimde). Yeni BMW M2 Coupe pist yeteneği Nürburgring-Nordschleife pistinde test edilmiş.
BMW M2 Coupe son derece etkileyici bir tasarıma sahip. Güçlü, dinamik hatlar, özel 19 inch alüminyum dövülmüş tekerlekler, çift egzoz borulu spor egzoz sistemi. Spor otomobilin iç tasarım simgeleşmiş M özelliklerine sahip. Yol ve yarış pisti için motor sporları teknolojisi, alüminyumdan yapılmış hafif M Spor süspansiyon, opsiyonel 7 vitesli M Çift Debriyajlı Şanzıman (M DCT), Aktif M Diferansiyel, M Bileşik frenler ve M Dinamik Modu.
Kompakt yüksek performanslı bir BMW spor otomobil 40 yıldan uzun bir süre önce zaten başların çevrilmesine ve kalplerin daha hızlı atmasına neden oluyordu. Gerçekten de BMW 2002 turbo BMW’nin olağanüstü dinamikler, mükemmel çeviklik ve optimum bir otomobil hakimiyeti sunma konusundaki kararlılığını mükemmel biçimde göstermektedir. BMW M GmbH, sanki bu kararlılığın hala yerinde ve sağlam olduğunu benzer bir tarzda göstermek için şimdi yeni BMW M2’yi ortaya çıkardı. Yeni BMW M2 Coupe, yüksek performanslı altı silindirli sıralı motoru, arkadan çekiş çevikliği, hafif alüminyum M Spor süspansiyonu ve dışa dönük tarzıyla sürüş keyfinde son sözü söyleyebilecek tüm unsurlara sahip.
Karakteristik BMW M tasarımı
Yeni BMW M2 Coupe’nin BMW M serisine ait olduğunu anlamak için tek bir bakış yeterli. BMW’nin motor yarışları geçmişindeki modellerden ilham alan yeni BMW M2 Coupe, olağanüstü performans potansiyelini gizlemiyor. Geniş hava girişlerine sahip alçak ön apron, karakteristik M kanallarına sahip güçlü kanatlar, alışıldık M çift parmaklı tasarımına sahip 19 inçlik alüminyum tekerlekler ve M spesifik çift egzoz sistemine sahip alçak ve geniş arka kısmın tümü son derece etkileyici bir görünüm sunuyor. İç mekan tasarımında BMW M otomobillerinin zamanın takdirini kazanmış karakteri de mevcut ve doğru biçimde kullanılmış. Kapı kartlarının ve orta konsolun Alcantara’sı, gözenekli karbon fiber ile birlikte, nadir bulunan bir kalite ve inatçı bir spor hırsı ambiyansı yaratıyor.
Yeni BMW M2 Coupe’nin BMW M serisine ait olduğunu anlamak için tek bir bakış yeterli. BMW’nin motor yarışları geçmişindeki modellerden ilham alan yeni BMW M2 Coupe, olağanüstü performans potansiyelini gizlemiyor. Geniş hava girişlerine sahip alçak ön apron, karakteristik M kanallarına sahip güçlü kanatlar, alışıldık M çift parmaklı tasarımına sahip 19 inçlik alüminyum tekerlekler ve M spesifik çift egzoz sistemine sahip alçak ve geniş arka kısmın tümü son derece etkileyici bir görünüm sunuyor. İç mekan tasarımında BMW M otomobillerinin zamanın takdirini kazanmış karakteri de mevcut ve doğru biçimde kullanılmış. Kapı kartlarının ve orta konsolun Alcantara’sı, gözenekli karbon fiber ile birlikte, nadir bulunan bir kalite ve inatçı bir spor hırsı ambiyansı yaratıyor.
Yüksek performans
Yeni BMW M2 içindeki yeni geliştirilen üç litrelik altı silindirli sıralı motor, son teknoloji ürünü M TwinPower Turbo’yu kullanarak 6.500 devir/dakikada 272 kW/370 beygir gücü üretmektedir. (kombine yakıt tüketimi: 8.5 l/100 km [33.2 mpg imp]; kombine CO2 emisyonu: 199 g/km)*
Yeni BMW M2 içindeki yeni geliştirilen üç litrelik altı silindirli sıralı motor, son teknoloji ürünü M TwinPower Turbo’yu kullanarak 6.500 devir/dakikada 272 kW/370 beygir gücü üretmektedir. (kombine yakıt tüketimi: 8.5 l/100 km [33.2 mpg imp]; kombine CO2 emisyonu: 199 g/km)*
465 Nm’lik (343 lb-ft) zirve torku, geçici aşırı tork altında kısa patlamalarla 500 Nm’ye (369 lb-ft) kadar çıkarılabilmektedir. Bunların tümü, yeni BMW M2 Coupe’nin opsiyonel 7 vitesli M Çift Debriyajlı Şanzıman (M DCT) ve Kalkış Kontrolü ile 0’dan 100 km/s’e (62 mil/s) yalnızca 4.3 saniyede çıkabilmesini sağlamaktadır. Yeni BMW M2 Coupe için en yüksek hız elektronik olarak 250 km/s (155 mil/s) ile sınırlandırılmıştır. Otomobil, M DCT şanzımanı, 100 km başına yalnızca 7.9 litre* (35.8 mpg imp) olan yakıt tüketimi ve yalnızca 185 g/km’lik* CO2 emisyonuyla a
ynı zamanda olağanüstü verimliliğini de vurgulamaya kararlı.
ynı zamanda olağanüstü verimliliğini de vurgulamaya kararlı.
BMW Motor sporları uzmanlığı.
BMW M3/M4 modellerinden alınan hafif alüminyum ön ve arka akslar, karışık boyuttaki lastiklere sahip dövülmüş 19 inçlik alüminyum tekerlekler, iki ayarlı M Servotronic yönlendirme ve uygun biçimde etkili M bileşil frenlerle yeni BMW M2 Coupe sürüş dinamikleri söz konusu olduğunda kompakt yüksek performanslı spor otomobil segmentinde çıtayı bir kere daha yükseltmiştir. Çekişi ve yönsel dengeyi optimize eden elektronik kontrollü Aktif M Diferansiyeli de burada önemli bir rol oynar. Ayrıca, Dinamik Denge Kontrolü sisteminin M Dinamik Modu (MDM) etkinleştirildiğinde daha da fazla sürüş keyfi alınabilir. MDM tekerlek patinajına ve dolayısıyla pistte orta derecede, kontrollü kaymalara izin verir.
BMW M3/M4 modellerinden alınan hafif alüminyum ön ve arka akslar, karışık boyuttaki lastiklere sahip dövülmüş 19 inçlik alüminyum tekerlekler, iki ayarlı M Servotronic yönlendirme ve uygun biçimde etkili M bileşil frenlerle yeni BMW M2 Coupe sürüş dinamikleri söz konusu olduğunda kompakt yüksek performanslı spor otomobil segmentinde çıtayı bir kere daha yükseltmiştir. Çekişi ve yönsel dengeyi optimize eden elektronik kontrollü Aktif M Diferansiyeli de burada önemli bir rol oynar. Ayrıca, Dinamik Denge Kontrolü sisteminin M Dinamik Modu (MDM) etkinleştirildiğinde daha da fazla sürüş keyfi alınabilir. MDM tekerlek patinajına ve dolayısıyla pistte orta derecede, kontrollü kaymalara izin verir.
BMW ConnectedDrive
Yeni BMW M2 Coupe performansa odaklı yapısına uygun olarak kapsamlı bir standart ekipman listesiyle birlikte gelir. Bir opsiyon olarak mevcut olan Drivelogic ile birlikte yedi vitesli M Çift Debriyajlı Şanzıman (M DCT) güç akışında hiçbir kesinti yaratmadan viteslerin olağanüstü bir hızla değiştirilmesini sağlar. BMW ConnectedDrive’da geniş bir sürücü yardım sistemi seçkisi ve mobilite hizmetleri de mevcuttur. ConnectedDrive Hizmetleri kapsamlı araç bağlantısı için tabanı sağlar ve bu opsiyon aynı zamanda BMW ConnectedDrive teknolojisi kullanılarak otomobilin içine kesintisiz biçimde entegre edilen yenilikçi uygulamaların kullanımını da mümkün kılar. Örneğin, GoPro uygulaması gösterge paneline monte edilmiş bir aksiyon kamerasıyla iDrive Kontrolörü ve Kontrol Ekranı kullanarak sürücünün bir pist üzerindeki hızlı turları kaydetmesini sağlar. Bu sırada, sürücünün direksiyon başındaki kişisel tarzı M Laptimer uygulamasıyla istenildiği gibi analiz edilebilir. Hız ve frenleme noktaları hakkındaki bilgiler e-posta veya Facebook üzerinden kolaylıkla paylaşılabilir.
Yeni BMW M2 Coupe performansa odaklı yapısına uygun olarak kapsamlı bir standart ekipman listesiyle birlikte gelir. Bir opsiyon olarak mevcut olan Drivelogic ile birlikte yedi vitesli M Çift Debriyajlı Şanzıman (M DCT) güç akışında hiçbir kesinti yaratmadan viteslerin olağanüstü bir hızla değiştirilmesini sağlar. BMW ConnectedDrive’da geniş bir sürücü yardım sistemi seçkisi ve mobilite hizmetleri de mevcuttur. ConnectedDrive Hizmetleri kapsamlı araç bağlantısı için tabanı sağlar ve bu opsiyon aynı zamanda BMW ConnectedDrive teknolojisi kullanılarak otomobilin içine kesintisiz biçimde entegre edilen yenilikçi uygulamaların kullanımını da mümkün kılar. Örneğin, GoPro uygulaması gösterge paneline monte edilmiş bir aksiyon kamerasıyla iDrive Kontrolörü ve Kontrol Ekranı kullanarak sürücünün bir pist üzerindeki hızlı turları kaydetmesini sağlar. Bu sırada, sürücünün direksiyon başındaki kişisel tarzı M Laptimer uygulamasıyla istenildiği gibi analiz edilebilir. Hız ve frenleme noktaları hakkındaki bilgiler e-posta veya Facebook üzerinden kolaylıkla paylaşılabilir.
Güçlü bir geçmişten
Yeni BMW M2 Coupe yalnızca başarılı BMW 1 Serisi M Coupe’nin doğrudan mirasçısı olmakla kalmaz, aynı zamanda – altında yatan felsefesiyle – orijinal E30 BMW M3 ve BMW 2002 turbo’nun da mirasçısı. Sonuncusu, 40 yıldan uzun bir süre önce şimdi BMW M GmbH’nin olağanüstü dinamikler, rakipsiz çeviklik ve optimal otomobil hakimiyetine bağlılığı haline gelen kararlılığı vücuda getirerek sansasyon yaratmıştır.
0 yorum:
Yorumunuz Gönderilmiştir...